PROJEKTY

Castorama

Polerowanie betonu przemysłowego zamiast nakładania polimerów

Współpracę z największą siecią marketów budowlanych w Polsce rozpoczęliśmy w 2013 roku. Początkowo posadzki betonowe w marketach były zabezpieczane impregnatami i okresowo konserwowane polimerami. Metoda ta jest jednak kosztowna, ponieważ wymaga okresowego usuwania i nakładania nowych warstw polimerów. Z czasem prowadzi to do stopniowej degradacji posadzki betonowej.

W tamtym czasie polerowanie betonu było technologią zupełnie nieznaną większości klientów. Po zrealizowaniu pierwszych projektów dla Castoramy ten rodzaj wykończenia posadzek zyskał popularność zarówno wśród pracowników sklepów, jak i klientów. Posadzka betonowa pięknie odbijała światło, była łatwa w czyszczeniu i antypoślizgowa, a także stanowiła idealne wykończenie dużych sklepów. Dodatkową zaletą była możliwość regeneracji posadzki w ciągu nocy i natychmiastowego użytkowania odnowionych powierzchni po otwarciu sklepu.

Do 2025 roku wykonaliśmy dla naszego klienta prawie pół miliona metrów kwadratowych polerowanego betonu. Nasze zamówienia obejmowały również montaż posadzek żywicznych, naprawę pęknięć, otworów kotwiących i dylatacji. Z czasem Castorama włączyła polerowany beton do specyfikacji wykończeń posadzek betonowych w nowych obiektach.

bezpłatna konsultacjazobacz następny projektzobacz wpiszobacz więcejRealizacje